Rezultate de la 1 la 7 din 7

Subiect: Lumina..mai multa lumina

Minerval Avatar
    Minerval este offline Utilizator Samanta
    Data inscrierii
    martie 2008
    Posturi
    47

Thumbs up Lumina..mai multa lumina

Salut, primo, membrii acestei comunitati spirituale. Dupa cum se observa, din titlu am inceput oarecum initiatic descrierea personala. Ce vrem sa fim..cum vrem sa fim..in ce ne transformam.. La nici o intrebare fie legata de teluric fie de astral nu se poate incerca macar sa se raspunda daca nu ne deschidem orizontul gandirii spre lumina divina. Ergo, vointa noastra care ne ghideaza, care ne asista in varii decizii, este de origine divina. Atunci, nu am fi noi doar o mica parte din intregul Mare Plan Dumnezeiesc? Daca da, am intelege pe jumatate rolul nostru in aceasta lume..
    Ma numesc Virgil, sunt jurist si programator, in timpul liber sunt pasionat de tehnici de comunicare, sunt atras de spiritualitatea ezoterica.. Dar cea mai importanta lumina din viata mea, este viitoarea mea logodnica Any, un miracol si un zambet in acelasi timp. Stie ea oricum, cred ca se uita cand tastez.. :P
    Salutari cordiale tuturor oamenilor si numai bine!

Claudiu Avatar
    Claudiu este offline Servus Domini Bobocel
    Data inscrierii
    iulie 2006
    Posturi
    297

Wink Re: Lumina..mai multa lumina

Draga Virgil, bine ai venit. Sper ca sederea ta pe aici sa fie fructuoasa si impreuna sa ajungem sa avem intr-adevar sa avem mai multa lumina (nu ca cel pe care tocmai l-ai citat-Nietzche, daca imi aduc bine aminte si cunoastere.
    Dumnezeu este Iubire!

Pentru a vizualiza link-urile sau imaginile din semnaturi, numarul postarilor dvs. trebuie sa fie 10 sau mai mare. Momentan aveti 0 postari.

Pentru a vizualiza link-urile sau imaginile din semnaturi, numarul postarilor dvs. trebuie sa fie 10 sau mai mare. Momentan aveti 0 postari.

Minerval Avatar
    Data inscrierii
    martie 2008
    Posturi
    47

Thumbs up Re: Lumina..mai multa lumina