Buna seara, am cautat aceasta sectiune pentru ca vreau sa ma cunoasteti mai bine. Mai intai de toate am descoperit acest forum in urma unei cautari in ce priveste experiente in afara corpului, pe care am avut-o doar partial si o sa o descriu in continuare.
Sunt un simplu om, student deocamdata, imi place stiinta numai in teoriile sale ce pot fi demonstrate cu probe concrete. Nu sunt de acord cu teoria Darwiniana de exemplu, deoarece nu e sustinuta de suficiente probe, dimpotriva dupa o cercetare minutioasa se gasesc probe care o contrazic.
Imi place sa ajut oamenii din umbra si sa ii sustin cu mijloacele pe care le am la dispozitie atunci cand e nevoie. Nu sustin parintii care isi educa copiii cu violenta, apreciez in schimb pe aceia care reusesc sa se impuna doar prin cuvinte si sa trimita invataminte lipsite de orice manipulare viitoarelor generatii.
La nivel de hrana, imi plac mult salatele de rosii, castraveti, ceapa si alte roade minunate ale pamantului, dar si fructele. Bautura mea preferata este laptele, pe care il beau in cantitate de circa 1 litru pe zi. Apa deasemenea imi place si beau intre 1 litru si 3 pe zi.
Imi place sa merg pe jos si sa fac jogging din cand in cand.
La nivel de experiente, neobisnuite din punct de vedere al majoritatii oamenilor, pot evidentia urmatoarele, in ordine descrescatoare, de la cea mai frecventa pana la cea care se manifesta numai in anumite cazuri.

1. Zilnic, aproape incontinuu vad forme geometrice neregulate de culoare alba-neagra, ce se plimba pe strada si chiar in aer pe cer. Uneori incetinesc din mersul lor, si le admir cum se misca intr-o directie sau in alta. Uneori cand vorbesc cu cineva sunt chiar deranjante pentru ca imi distrag atentia dintre mine si interlocutor.
2. Daca ma concentrez putin mai mult catre atmosfera cerului vad cum ea oscileaza foarte rapid, formand un fel de cercuri partial de culoare neagra care se intersecteaza unele pe altele din diferite directii.