Rezultate de la 1 la 6 din 6

Subiect: program nou de astrologie si de mesaje subliminale

tratak este offline Utilizator Samanta
    Data inscrierii
    aprilie 2012
    Posturi
    4

Implicit program nou de astrologie si de mesaje subliminale

Buna ziua !

Sunt un programator interesat de astrologie. Acum lucrez la un program de astrologie gratuit. Programul va avea urmatoarele facilitati (mai deosebite): - astrograma realizata este interactiva: poti misca mouse-ul deasupra unui obiect (deocamdata planeta sau aspect) si vor fi afisate informatiile legate de acel obiect. Daca dai click pe planeta vor fi afisate doar aspectele acelei planete, daca dai click pe un aspect (de ex. trigon) vor fi afisate toate doar aspectele de acel tip (trigon). Ca sa fie refacuta cu toate aspectele se da click oriunde altundeva.
    - aspectarium-ul va fi si acesta interactiv, cu mouse move (la plimbarea mouse-ului deasupra vor fi afisate detalii despre elementul respectiv). Deasupra diagonalei principale sunt afisate punctele intermediare dintre plante, sub ea sunt afisate aspectele. Punctele intermediare care sunt in conjunctie cu o planeta (aici includ si NN, NS, ASC, DSC, vertex, lilith, etc) sunt marcate cu rosu.
    - se pot defini grupe de restrictii pentru planete si aspecte, si se pot folosi direct aceste grupe
    - se pot salva anumite profile in baza de date si se pot selecta doar, ulterior.
    - are prevazuta posibilitatea de a introduce intepretari ! Interpretarile vor putea fi editate de fiecare, vor putea fi incluse sau nu in astrograma. Deocamdata sunt in aceasta faza. Am definitivat editorul de interpretari, am implementat posibilitatea de a alege interpretarile. Mai am de inclus interpretarile in astrograma. Deocamdata introduc interpretarile din cartea lui Dan Ciuperca, ca exemplu, dar vor putea fi folosite orice alte interpretari.